Khamis, 1 Disember 2011

Gathering sintokkian bloggers.. 29/11/2011

Assalamualaikum.. haLo0oo, alLo0oo...

Haha.. awat plak tibe2 mula dengan haha?? ok..sebelum story lebih lanjut aku nak cakap aku rasa bangga sekali nak cerita kali ini.. auuuccchhh ! !~ hahahaha .. betoi la..! seriously.. ! korang wajib percaya taw.. coz aku pon macam tak percaya.. heee.. bayangkan lah.. nanti lah aku cerita dan korang bayangkan.. hope korang jeles terlampau-lampau..! (wajib..)  hahahak.. (motif utama) wee..~

maaf lambat update..biasa lah aku ni suka tunggu masak dulu..baru la update..dalam perkataan kejam kot..~malas kot~ hahaha....ok lah pada 29/11/20011 start kul 3 petang , aku join satu gathering taw.. gathering ini di beri nama Gathering Sintokkian Bloggers.. so, yang turun dalam gathering tu semua bloggers UUM.. nama pon Sintokkian mesti la kat Sintok (nak kasi tahu Sintok dekat Kedah ok.. hee.. UUM ok..!) kira 18 blogger turun padang memeriahkan gathering ini..perr memang ge,pax wa cakap sama lu..hehehe.. dan sempoi lor.. gathering ini kami buat kat coOL blOg jew.. haha.. kami nak kasi support  kat tempat tu kan nama blog.. jeng2.. penganjur gathering ini Nizam ijam..caya la lu bro..~.. hehehe...

Actually 50-50 jugak lah aku nak datang coz aku ada dicussion group (banyak buzy ma..) hehe..Alhamdullilah habis awal.. so, da alang-alang discussion aku kat library n tempat gathering tu dekat.. ape lagi dengan tidak semenanya tanpa berfikiran panjang sepanjangnya aku pergi la sana.. first sampai tu alamak..! aku tak kenal..sape-sape pon tak kenal.. lansung tak kenal ! terpinga-pinga gak lah aku..tapi dorang ini semua ok , peramah.. so, aku boleh sesuai kan diri walaupon aku agak pemalu..ngeee... hahaha.. pemalu kah aku??? heee.. (saya ini muka yang tak tahu malu) .. hohoho...

so, ada lah aktiviti dilakukan dalam gathering tu.. first sekali.. kalau tak kenal maka tak cinta kan kan kan..wah2..hehe.. so, semua kena kenalkan diri.. n then lepas tu blogger2 share pengalaman dan tips mereka dalam dunia blog ini.. macam Fezal Mohd  pernah dapat income yang betoi2 aku pikir mashuk la dalam blog dia.. wah banyak untung la!!..dan Aqilah pula blog dia pernah masuk dalam majalah remaja... wah lagi best ini..macam irine nadia kan.. untungnya..!! hee..dan Nizam Ijam.. sape tak kenal dia.. dia lah yang paling popular dan terhangat sekarang taw.. manyak untung !!.pastu sesi kutipan duit baju... wah tak sabarnya nak dapat baju sintokkian bloggers!! nanti boleh pakai ramai-ramai.. mesti nampak comey..auuwww..!!(kali ini mesti ramai yang akan jeles..hehee..)

akhir sekali aktiviti dalam gathering ini mesti korang akan tahu punya..apa lagi picture time..haha..kali ini  diriku terasa macam artis dapat tangkap picture dengan semua blogger UUM..kira banyak jugak la picture kami amik waktu tu..time nak tangkap picture tu part aku suka...hohohoho...tak igat dunia..


All this picture credit to group sintokkian bloggers...

antara blogger yang hadir..==>> Atikah Abu Bakar , Ima Althafunnisa , Farah Awien ,Jer Azhar ,Anif Abdullah , Ariffin Janal , Abdullah Ghazali ,Shaharil Salman , Fezal Mohd , Esmeth Affan , Suhaili , Syaidatun Naimah , Anna Sya , Nurul Aqilah , Fiera Xierza , Efyna Didi , Raby Atul Edawiyah


~cOoL bLog~
kami sayang coOL bLog..hik3..



~sIntokKian blOggerS~




~Luv tHis Pix~
(hapPening si0t..hik3..)


~jEjaka sIntokKian blogGers~


~gAdis sIntokKian bLoggErs~


~sEmasa aCara diJalanKan~



AMARAN : tUtUp mAta anda..!!!  wink3..~ (=


~oPs..!! hahaha.. toLong aBaikan~