Jumaat, 16 Disember 2011

senyum dengan rice cooker... (=

Assalamualaikum...

Today is bengang day untuk aku.. ops bukan today la.. tapi semalam la..
ok tahu lambat updated.. haha
saya duduk layan facebokk jap.. 
ops bukan sekejap tapi dah lama sangat yew....~stiill buka sampai sekrang pukul 3 pagi..~

why???? bengang day ???
waa..~ rice cooker saya rosak balik..
kali ini memang tahap rosak giler2..
tempat sesuai kat tong sampah.. lalala...~
bengang ni bengang..
ok tahu saya tak di benarkan bawa rice cooker kat sini..
salah di sisi undang2.. 
ok tak masuk penjara pon..! haha



banyak banyak banyak banyak G E R A M...!!!! grrrrRRRrrrr... !!!!



tapi tadi kira sempat gak lah aku duduk masak nasi, sardin nak makan tengah hari..
ok ini menunjukkan aku rajin kot.. haha
tapi..
untuk makan malam.. nak masak nasi goreng n then..

ancos terus.. tak boleh gune terus.. huhuu
itulah guna lagi barang murah n cikai..

tu dia amik sapa suruh beli barang cikai dan murah..
ok memang murah harga bawah rm 50.. huhuuu...
tak sampai 3 bulan da rosak..
bukan pertama  tpi yang kali ke2...
waaa...~ gerammmmm.....!!! huhuuuu....

nasihat saya..===>> senyum selalu yew... chheesseeeee...!!! (=
(ok tak de kaitan pon dengan aku coz aku tak senyum) 
huhuuuu....