Ahad, 27 November 2011

rumate ku dengan virus UNTUNGLAH...

Assalamualaikum...

Aku akan taip secepatnya mungkin untuk entry ini.. ~yes mula dari sekarang...!~
hoho..semenjak diriku bernasib malang dalam undian bilik hari itu..aku dapat rumate baru..macam mane aku jumpa dia?? jeng2...actually aku dah lama kenal si gadis ini..dari semester satu lagi..so, secara kebetulan aku tak tahu nak cilok budak mane jadi rumate aku untuk sem ni..
so, tibe-tibe datang mereng aku post kat fb..haha..actually saje kot post kat fb..kira ayat dia macam ni la..`malang nasibku tercampak..sape nak jadi rumate aku..`..so,si gadis ini pon komen n dia nak jadi rumate aku..aku dengan muka yang agak terkejut waktu itu?? seriuosly?? memang seriuos la.. wah tak sangka aku temui rumate di muka buku..igat cinta muka buku je kew??rumate muka buku pon ada taw..!!heee...
so,sekarang kami rumate berdua la...si gadis ini comei , baik , kelakar dan paling penting kepala kau sama dengan aku yang agak mereng ni..!!hihihihik...jadi dengan tiba2 tadi kamii.........dengan tiba2....
giler bergambar la plak tadi...hohoho...posing2 la kat depan laptop..a..hik3...tapi yang aku tak boleh bla...rumate aku kena virus hari ni..waaaa.... tension2...hahahahahak....tak tahu la hang macam mane ley melekat dengan virus ini?? virus ini dinamakan sebagai virus U.N.T.U.N.G.L.A.H....korang hati-hati tahu..aku pon hampir-hampir nak terkena ni...
~cuussshhh2 main jauh-jauh virus ni..kang aku spray baygo0n baru taw...hee..~
enta bape kali malam ini dia cakap unutnglah..lebih kot dari 10 kali..dah tu kat facebook..abis komen untunglah dia dok tulis kat member dia dan termasuk lah kat aku ni hah!... hahahaha...

UNTUNGLAH KAU KENA VIRUS UNTUNGLAH EK.... weee.~~ (=

nah amik semua pix webcam aku upload...









dia la rumate ku @watak gadis dalam entry ini..

==NUR SYUHADA BINTI MOHD NOOR==


UNTUNGLAH....!!!!! (=