Khamis, 22 Disember 2011

ragam student tourism management UUM semester 3 '2011'

Assalamualaikum..

yeAaaahhhh.....toink3.. saya datang lagi.. ! haha
okie..! aku memang lah akan datang..bLog aku kan..
so, sape lagi tak updated lau bukan aku..
okie..! tak de kaitan pon.. haha
saje wat iklan free kan..heee...~

tak ada apa nak h0t story pon..
just nak letak kenangan dalam blog aku ni ha..
as you all know..
aku akan abadikan semua kenangan ku dan cerita ku 
dalam blog ini..
so, kalau tak suka sila la pangkah page ni.. haha
eh2..jangan read la dulu tak pon kalau malas sangat..
coment or tinggalkan jejak anda yew..wee..~
okie..! ini pon iklan free gak okie.. 
haha

korang semua tahu2 kan..
yang aku adalah seorang student tourism managment kat UUM..
yang pemalas,berangan,kuat menguap,berborak,makan..
hahahahahaha......
so,beberapa minggu yang lepas kami student tourism managment semester 3 telah menghadiri sesi fotografi..
okie..! selama ada kat UUM , ni first time aku hadiri sesi fotografi macam ini..
bukan semua yang hadir tapi memang cukup meriah lah..
korang memang the best la..satu words nak kasi kat korang semua..
G E M P A K & S P O R T I N G ...! (ok terlebih plak)

belom shoot lagi kami telah buat sesi fotografi sendiri..
okie..! kata lain giler bergambar.. (terutama aku la.)
hehehe...
cair jugak la make-up aku...
opss...!!
lalalalalalala....=__=
nanti la aku updated gambar yang kiteorang amik pada hari tu.
coz tak dapat lagi la..huhuu...


ni semua gambar di sebalik takbir sesi fotografi kami..
tema pada hari itu BLUE KALER...
rasa pink pon ok gak kan.. hahaha





picture atas tu susunan kami sendiri..
picture bawah susunan fotografi kami..
(mana satu yang menarik ek??jeng..!)




gaya terbEbas kami.. haha





gaya terbAbas kami.. haha



ops terupload plak.. haha
^^,
actually banyak sangat picturenya ..
so, ini saje yang termampu aku nak upload.. (=


alL this phot0 crEdit t0 cahaya pelangi
(tenkiu  yew awak sebab awak telah mewarnai entri saya ini...) wink...3