Selasa, 8 November 2011

my friends wedding

Assalamualaikum__________(=

Wah2 tak sangka kawan aku da kawin pada 7 november 2011...wink2...~
kelas kau gitu rin..hehehe...kau da langkah bendul aku ni rin kawin dulu..ggrrr...!!hahaha...(just kidding)..kau memang look gorgeous hari tu...kau dengan sopi memang nampak cute sangat kat atas pelamin...auuucccwww...~ heeeee....

Teringat plak waktu zaman-zaman kite remaja-remaja dulu...ala time2 kite form4....aku selalu kacau kau dengan wani...ada saja kerja nakal aku buat kat korang kan kan kan...haha..saje bergurau..hee...=p..pastu banyak kita share time form6 dulu...kau lah sahabat paling rapat dengan aku time tu...kite share macam-macam story , gosip , makan minum time rehat , homework n paling penting gosip girl...weee....~

Dulu kite semua tertanya-sape dulu la naik pelamin antara geng kita...tengok-tongok kau dulu pecah tradisi...kau da jadi isteri orang...fuy00ooo..!kelas gitu mak...! kalah aku ni...hehe...abis aku bila plak ni...tingin gak...uwahahahaha......gatainya aku ni..! =.= ...hahahaahahak...eh bukan macam tu la...aku tingin gak nak pakai baju wedding dress...kau memang nampak so gorgeous hari tu...cantik gler dengan hasil andaman dari kawan kita adylla rosman....so, sape yang duduk dekat2 area Raaub (Pahang) perlukan khidmat andaman dia contact dia taw..promote kau jap dila...hehe....pastikan aku dapat share2 taw....hahahahahak...so,who the Raub next t0p wedding..???jadi siapa akan ikut langkah lepas ini??jeng2......

So, to my friends NUR AMARINA BINTI YAHYA dan WAN MOHD SOPI BIN WAN SALLEH...
____tahniah buat korang berdua...semoga bahagia ke anak cucu cicit dan sehingga akhir hayat_____



cute kan dorang...



antara artis-artis yang datang...hehehe....


berposing dengan permaisuri hari tersebut...wink3..
(hahaha...aku nampak gem00ook la plak...salah baju...!!heee)

jeng3...
##maksud jeng3..sape dulu akan naik pelamin antara kami##
--teka-teki--



`rin,jangan lupa aku jadi mama angkat kat anak kau nati..cepat-cepat dapat baby..hahahak..(gurau jew)`
doa-doakan aku supaya akan jejaki langkahmu nanti...weee...insyaAllah~ =p
(ok abaikan ayat di atas...)heee...