Jumaat, 25 November 2011

GIVEAWAY : IRINE NADIA nak kasi MIRACLE TAB for FREE !

Assalamulaikum..


seriously bertapa terkejutnya diriku apabila skondeng blogger wanita femes Irine Nadia (tukang skondeng ..hee... ) mengetahui dia buat giveaway kasi produk yang korang ley tengok kat atas tu secara percuma... dah tu bernilai rm150.. seriously ?? hahaha.. mmg serious la... so, apa lagi aku nak join la.. mana lah taw tuah nasib badan dapat kew... hehehe.. (beruntungnya kalo dapat ^-^ )

antara sebab saya nak sangat2 produk ini ==>>

saya pon nak jadi cantik macam Irine Nadia ...hik3.. (sememangnya saya amat mengangumi kulit dia yang cantik tu lor) ..ops ade kaitan kew dgn sebab tu.. wee...~actually saya seperti gadis-gadis lain la irine yang mengalami masalah jerawat , warna kulit tidak sekata dan ada bintik-bintik hitam..huhuu.. kalo dapat jerawat tu memang mengambil masa la nak hilangkan.. sabor jewla...huhuu...saya tak suka jerawat..! irine mesti xsuka gak kan?  (semua orang tak suka kan)...grrr...! masa tu kenalah tepek fundation n bedak tebal2 nk g kelas untuk cover2 jerawat kat muka tu n nak cover gak bahagian warna kulit saya tidak sekata la..kat bahagian tepi pipi muka saya ni cerah , bhgian bawah mata terlampo gelap ,bhagian pipi gelap n dahi plak terlampo cerah sikit..kalau tengok dah macam bendera Pahang kulit ni..! huhuu..seriously kalau irine dalam situation cam ni mest rasa rimas kan..huhuu.. kalau irine nak tahu di muka saya ada bintik-bintik hitam.. sampaikan adik n kawan-kawan kolej saya tegur.. huhuu.. :'( ..terasa malu plak apabila d tegur sedemikian.. huhuu.. 

so, dah tak tahu nak buat macam mana.. nak try produk apa.. buat masa ini sabor jewla.. mana lah tahu kalau menang this produk.. try pakai... insyaAllah mane lah tahu  produk MIRACLE TAB ini boleh membantu saya kew.. saya akan terus stay dengan produk ini..

hehehe.. hope saya dapat menang giveaway dari irine nadia yew.. wink3... <3