Sabtu, 10 September 2011

my little sis in uUm..

Assalamualaikum..

~lambat tol la eda nak updated ini kisahkan..  = = = = ~
welL sekarang i dah berada di bumi sintok lor.. ~weee...~ two days in here..
penat angkat barang2 semua..huhu..
buzy la nak angkat barang n kemas2 lagi..
korang nak taw x.. sampai tangan dan kaki eda sakit2 belaka.. ~da lama x exercise...~
sampai lebam taw kat tangan kanan... kesiankan..huhu..
tapi yang lagi kesian.. my little sis n merangkap orang yang paling rapat ngan eda kat sini dah meninggalkan eda bersama sakinah pembuliku..hehe...=p..(sampainya ati mu)..hee..actually dorang kena tendang duduk hostel lain la (petronas).. macam mane ini boleh berlaku!! grrr...!! eda plak stay la kat YAB ni.. huhu.. dan di bilik yang sama.. huhu dan roomate yang baru.. hee..



barang2 yang di bawa bersama.. sampai pendampingku siang dan malam terpaksa di tinggalkn..huhu..:(


saje nak tunjuk kasut baru..
(nampak macam kaki lelaki..)


dpp terbaik la.. =)

adoyai macam mane idopku di sini??? sape nak g kelas nan saya MAHANI??sape nak balik nan saya MAHANI??sape nak duduk sebelah saya naik bas nanti MAHANI??sape nak teman saya g beli makan MAHANI?? bilik sape saya nak lepak tiap2 malam MAHANI??sape nak dengar story saya nanti MAHANI??sape nak payungkan saya kalo ujan nanti MAHANI?? dan sape nak kasi sumber maggie tok saya MAHANi?? oh MAHANI...huhu..;'( ..waa..~ sedih ni..huhu... (tengok betapa pentingnya mahani pada saya taw... mahani come to mama.. hehehehe..=p

so,dulu eda selalu bergantung kat orang lain.. jadi terpaksa la eda berdidikari sekarang.. hidup ini tak boleh nak harapkan orang lain lor.. so,kepada korang yang telah melanjutkan pelajaran or pergi mana2.. cuba lah berdidikari sama macam saya ini.. jangan bergantung kat orang.. nanti kam0oo yang susah.. huhu...

mahani



kami ini gler bergambar sikit.. 
sikit kew??hee... =p

p/s : pesanan kat adik junior UUM yang jumpa saya nanti.. jangan tanya saya ek mane2 tempat la..saya ini bukan lah tahu sangat...===(pengalaman tadi : ada budak tnya tandas kat cafe mane.. saya tak tahu kat mane jadi saya kasi tahu tandas yang agak jaoh la kat dia.. tandas kat dewan penginapan maumalat..hee...sori yew..*sebab saya mana selalu makan kat cafe dan tak amik tahu la plak pasal cafe..janji saya dapat makanan dan cafe pon dah berubah wajah..cantik macam cafe kat hotel*) .... wink3...~