Selasa, 27 September 2011

apabila berlagak menjadi seorang yang rajin..

Assalamualaikum..

yew2 eda taw eda da membiarkan tanah jajahan @ blog yg comey ini terbelangkalai..
xde post yang baru dalm blog ini sejak kembalinya ku kew bumi sintok..
actually saya rindu ngan dunia ini sebab tu nak rindu puas2 ~hipokrit aje~
hahaha..
sebenarnya nak katakan sibuk..xde lah sibuk mane pon..sempat gak la pergi lepak-lepak, shoping kat sini dan siap g tengok wayang...kira macam perkara aku da buat kat dunia ini..
tapi siyes jadual eda sem ini memang padat lor...coz hari selasa aku cuti..~ngadakan~
yewla jeles tahu sem2 sebelom ini member aku ada cuti..so, sem ni try la nak buat cam tu...
nah amik kau..hari lain jadual kau padat...~padan muka....cari nahas!!!~ dan sibuk dengan aktiviti2 lain...~saje meyibukkan diri~ dan perkara yang kesian blog ini dah tak bepenghuni selama berapa dekad...so, sori la mane yang suka skondeng blog ini..tak de ape2 yang terkini...cop! ade ke yang nak skondeng??heee...
jadi dengan i will back to update ape2 yang aku suka la yew..yew aku memang seorang yang agak rajin @pemalas terok..pada yang agak benci o tak suka..minta maaf la yew...bukan ape kesian la coz aku bagi nyawa kat blog ini tapi aku tak bagi nafas kat dia unutk bernafas..tak ke kejam itu namanya..hahaha...*sememangnya aku memang kejam*
untuk permulaanya..aku kena ubah la header blog ini..raya pon da habis tapi tak kan lah aku nak still pakai header lama tu..agak2 la beb..hee..so, klink2..bertukar header.. (header lama...header baru dalam proses) wink3....~
first header in this blog...