Ahad, 19 Jun 2011

kisah dongeng

Assalamulaikum..


kisah dongeng (stacy)


Ku sedar ku tak seberapa..
jika dibanding mereka..
yang jauh lebih megah..
dari diri ini..

apa yang mampu ku berhias..
hanyalah hati yang ikhlas..
terpendam simpan untuk..
dia yang sudi..

mencintai aku.. dengan seadanya..
mencintai aku.. bukan kerna rupa..
dalam waktu sedu..
dalam wktu hiba..
ku harapkan dia.. rela.. aaa..

mencintai aku dengan seadanya..
sanggup menerima.. insan tak sempurna..
atau mungkin cinta.. sebegitu hanya..
kisah dongeng saja..

Belum pernah ku merasakan..
dipeluk dalam dakapan..
Eratnya melindungi ..jiwa rapuh ini..
Sanubari ku memerlukan ..
Kehadiran seorang  teman..
Tulus mencurah kasih..
sepenuh hati ..

mencintai aku.. dengan seadanya..
mencintai aku.. bukan kerna rupa..
dalam waktu sedu..
dalam wktu hiba..
ku harapkan dia.. rela.. aaa..

mencintai aku dengan seadanya..
sanggup menerima.. insan tak sempurna..
atau mungkin cinta.. sebegitu hanya..
kisah dongeng saja..

mencintai aku.. dengan seadanya..
mencintai aku....
atau mungkin cinta..
sebegitu hanya..
kisah dongeng saja..aa…
oooOh..oh..

first time tengok vidoe klip ini menitis airmata..huhu.. :(
serius memang sedih..

impian seorang insan untuk kurus,
impian seorang insan untuk berjalan,
impian seorang insan untuk tinggi,
impian seorang insan untuk cantik n muda..