Isnin, 24 Oktober 2011

enTa la xde title yang sesuai...bedal jew....

Assalamualaikum...

hahaha...pemalas tol la nak updated blogkan..bukan malas la..buzy,buzy,buzy~alasan lap0ook..~ eh..siyes mmg buzy..assgmnt berlambak ditambah dengan kuiz n midterm plak..perrggghhh wa cakap sama lu..~memang penat gLer...tak larat...nak dipendekkan cerita la...selepas selesai semua tanggungjawab yang saya kena selesaikan before cuti ini, dengan ini saya telah diserang dengan ...jeng3...
~saya pening kepala~huhuuuuuu........pergghhh...mmg sakit sangat2 teramat sangat la...
secara tidak lansung, saya telah menceritakakn hal demikian kepada orang2 tersayang..mereka suruh saya makan OBAT...!!!!! grrrr....ape ni suruh aq makan obat..alamak....adoyai.....bab2 ni la paling aq lemah sekali la...kalau dijadikan game..aq la orang pertama akan kibarkan bendera putih....
==statement berani maty....------->>>>saya buka takut makan obat tapi saya tak suka<<<<--------- heee....
hohohoho...kalau dapat aq menulis memang tak kan stop la..mau macam karangan aq dibuat..ngeee..~ biasa la...tibe3 plak line laju gler..selalu kalau nak buka blog..alamak lambat tu...macam semut tonggek jalan untuk menunjukkan ketonggekkan nya pada kita...sampai aq give up ok...tapi hari ini..siap boleh tengok youtube..laju tu...haha..sekarang aq da tak pakai broband so, bergantung pada mana2 line yang aq cilok la....pokai la...huhuu....so,budak2 pon dah ramai balik sebab tu line laju gler..ape lagi kita guna la kuasa yang ada sebaik mungkin...hahaha...~fire3~ hee..=p...~manusia tamak betoi la.....tunggu esok malam aq pulak yang akan balik...wah excitednya...
mama, anakmu kembali pulang...0_0 ....


~nak amik kau dalam satu entri banyak story aq telah masukkkan...
the moral of the kisahedastoryblogsport..~ bak kata pepatah kawan ku...orang tamak selalu untung..ngeee...._______ 


barang yang wajib bersama ketika naik bas
~balik rumah dan datang u~