Sabtu, 13 Ogos 2011

kisah menjelang 21 tahun...

Assalamualaikum...

hehehehe....sweet 21...
ops saya da 21 la hari ini..14/8/2011..heee...
tua kew???hahaha...muda2 lagi la...hehehe...
semoga umor yang baru ini memberi saya seribu kebahagiaan dan kegembiraan dalam idop saya...
dan dapat membantu saya menjadi lebih maju jaya....weee..~
anyway thanz yew pada orang yang telah belanja saya tadi...
igatkan saja nak belanja tadi..
rupanya nak celebrate..
jadi saya pilih...kfc jew....hehehe....
thanz yew acik n zainul ariifin...
thanz banyak2 zainul ariffin coz telah belanje saya...
ops terawal sikit dia bnje (13/8/2011) coz esok dia nak g kl n pulang ke indonesia (medan)...
semoga kamo selamat sampai ke kg halamaan nanti
(dia la pakcik yang telah belanje aiskrim kit kat).... kisah d sini
kirim salam orang kampung yew...hahahahak.....



favorite eda d kfc


eda order pocketful jew..hee...

selepas di buka...


haha..pelabur terbesar..hahaha..muka x nmpk plak..heee...:P


hahaha,,muka menjelang 21 tahun...:P

p/s: maaflah tiada picture kami kerana malu nak tgkap..ops ada orang..
jadi gambar di tgkap secara sorok2 oleh eda...hehehe...:p